Perkusiju meistarklase Nila Īles vadībā

Vai zinājāt, ka perkusija medicīnā ir izmeklēšanas metode, izklauvējot slimnieka ķermeni? Pazīstot skaņas, var noteikt iekšējo orgānu robežas un dažādus slimību procesus. Šonedēļ mūsu skolēni un bērnudārznieki gan neklauvēja pa ķermeni medicīniskos nolūkos, bet iepazina perkusijas kā mūzikas instrumentu, kas rada skaņu piesitot pie tā, pakratot, berzējot vai jebkādi citādāk izraisot vibrācijas. Perkusijas sevī ietver arī netradicionāla veida instrumentus kā piemēram balsi, ķermeni, (dabā iegūtus materiālus) – riekstus , izkaltētus ķirbjus, kokus, akmeņus, ūdeni, zirga pakavus, utt.!

Pie mums viesojās lieliskais perkusionists Nils Īle un palīdzēja gūt iemaņas ritmu pasaulē, iepazīt un izmēģināt dažādu tautu mūzikas instrumentus (perkusijas), kā arī veidoja kopēju muzikālu kompozīciju.

Caur muzikālu piedzīvojumu attīstījām arī savas koordinācijas spējas, uzdrošināšanos, ieklausīšanās prasmi, spēju sastrādāties komandā, ritma izjūtu, radošo fantāziju, iemaņas improvizācijā, intelektuālo domāšanu.

Posted by Rīgas Pilsētas sākumskola on sestdiena, 2017. gada 8. aprīlis

Vai zinājāt, ka perkusija medicīnā ir izmeklēšanas metode, izklauvējot slimnieka ķermeni? Pazīstot skaņas, var noteikt iekšējo orgānu robežas un dažādus slimību procesus. Šonedēļ mūsu skolēni un bērnudārznieki gan neklauvēja pa ķermeni medicīniskos nolūkos, bet iepazina perkusijas kā mūzikas instrumentu, kas rada skaņu piesitot pie tā, pakratot, berzējot vai jebkādi citādāk izraisot vibrācijas.

Perkusijas sevī ietver arī netradicionāla veida instrumentus kā piemēram balsi, ķermeni, (dabā iegūtus materiālus) – riekstus, izkaltētus ķirbjus, kokus, akmeņus, ūdeni, zirga pakavus, utt.!
Pie mums viesojās lieliskais perkusionists Nils Īle un palīdzēja gūt iemaņas ritmu pasaulē, iepazīt un izmēģināt dažādu tautu mūzikas instrumentus (perkusijas), kā arī veidoja kopēju muzikālu kompozīciju.
Caur muzikālu piedzīvojumu attīstījām arī savas koordinācijas spējas, uzdrošināšanos, ieklausīšanās prasmi, spēju sastrādāties komandā, ritma izjūtu, radošo fantāziju, iemaņas improvizācijā, intelektuālo domāšanu.